miercuri, 10 august 2011

Noi amandoi

1)Cand am vorbit de noi,
De trupuri reci si buze moi
De clipe calde si senine,
De-atingeri gingase si fine

2)Cand am vorbit de noi
Si-am ascultat chiar si de voi,
De tot ce inima-mi spunea
Si pielea noastra isi dorea

3)Noi nu vom fi vreodata doi
E-un singur suflet amandoi,
Un inger cu aripi de ceara
A carei inima nu zboara

4)Suntem compacti si intangibili,
Suntem puternici,invincibili
Privirile ne stralucesc
Pe buze-apare-un:TE IUBESC!

5)Vom fi legenda pentru altii
Si vom ramane asa mereu,
Si vom strabate muntii-naltii
Vei intelege dorul meu…

6)In “noi” eu vad un infinit,
Si un taram necontenit
O umbra rosie si dulce,
Ce bucurie ne aduce!

7)Nu sunt nici eu,
Nu esti nici tu
Avem in noi sange vioi,
Si suntem noi-noi amandoi!

3 comentarii:

  1. Iubirea este ceva mai mult de un suflet in doua trupuri.Te-nalta pe culmile cele mai mari si-ti da aripi sa zbori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguţ e postul ăsta, mai ales versul "Pe buze-apare-un:TE IUBESC!". Este frumos să iubeşti şi să fii iubit, e cel mai frumos sentiment, şi tu eşti norocos că-l trăieşti. <3

    RăspundețiȘtergere