marți, 8 iunie 2010

Iubire eterna









O iubire fara margini,o iubire impregnata cu amprenta iubirii tale eterne si plina de parfumul pielii tale pe care nu-l pot uita vreodata.Parfumul pielii tale ma fascineaza in fiecare zi,in fiecare noapte,in fiecare clipa in care privesc cerul plin de stele si imi imaginez ca te am in brate si un sunet de chitara ragusita se aude departe,de acolo de unde soarele o sa rasara.
Te iubesc atat de mult incat as renunta la aripile mele de funingine si as alerga cu tine in loc sa zbor.As renunta la eternitatea mea pentru o clipa cu tine,pentru un sarut dulce si apasat asa cum numai tu poti sa mi-l oferi. Imi sterg lacrimile de pe obraji,ma scutur de praf si merg inainte,pentru ca stiu ca telul meu este departe iar eu trebuie sa-l ating neaparat.Acolo este apogeul vietii mele,acolo in varf este fericirea absoluta unde nimic nu ne va afecta.Doar acolo vom scapa de tot si toate.Telul acela simt ca il voi atinge,simt ca am forta necesara sa inving ploi si vant,durere si greutati si sa ajung acolo.Poate ca o sa doara enorm sa trecem amandoi prin greutati,dar eu nu-ti voi da drumul la mana niciodata.Oricat ar durea pe drumul asta voi merge,chiar de arsita in va curate straturile de piele,eu voi continua sin u voi renunta.Varful ma asteapta de cand m-am nascut,iar acum ma simt atat de puternic incat as pleca de acum la drum. Nimic nu poate sa treaca prin iubirea noastra.Transparenta si sincera este mai puternica decat oricand.Te iubesc sit e pretuiesc.Si acum am inteles cat de necesara imi este ambitia.Drumul nu ma mai intereseaza,finalul este cel ce conteaza.Drumul e greu mereu si plin de gropi,dar finalul va fi splendid.Victoria este singura care conteaza acum si intotdeauna. Nu uita cat de importanta esti pentru mine,valorezi cat toata lumea din jurul meu.Te iubesc!

4 comentarii:

  1. Impreuna pentru o eternitate. Tu si eu, asta e tot ceea ce conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci cand ai ambitie,atunci cand ai un tel poti deveni ,,un fulge'' de neoprit poti strapunge orce,iar gropile pe care le intalneste pe drum ,le poti astupa!!



    cateodata se zice ca ... daca ai ambitie si curajul negesar,poti gandi ca ai deja o reusita!!!

    Flori (presupun ca nusti care Flori,dar nu e nicio problema!)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut...ai mare dreptate atunci cand iubesti esti dispus sa faci orice ,e ca si cum ar exista o persoana fara de care nu ai mai putea fi tu insuti...cineva care face parte din tine,din fiinta ta.

    RăspundețiȘtergere