miercuri, 6 iulie 2011

Antagonici si pierduti

1)Eu prima data am visat
Rapid si trist ca am uitat,
Ca mintea-mi alerga departe
Fara urme,fara fapte…

2)M-am necrozat in prima zi
Cand poti sa uiti cine vei fi
Poti sa arunci cuvinte blestemate
Starnind dureri nestramutate

3)N-ati inteles nici pan’ acum
Ca-n lume nu exista fum
Suntem nebuni si antagonici
Suntem rivali,murdari,despotici

4)Uram si carnea de pe noi
Si ne privim scarbiti si goi
Ne blestemam si ne hulim
Si morti cu totii-am vrea sa fim…

5)Mi-e scarba de mirosul acru
Ce l-au lasat nebunii vremii
Mi-e sila de cuvantul sacru,
De dezlegarea anatemei

6)Mi-e frica de lumina purpurie
Si de cuvintele ce vin din ea
Mi-e frig cat pentru-o mie,
De ce-au facut cu viata mea.

3 comentarii:

  1. Un al doilea Eminescu il avem aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem rivali,murdari,despotici¨¨...mhm

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu sa spun prea multe, dar..
    Doar nu te teme. Lumina purpurie e una din destinatii.
    I.

    RăspundețiȘtergere