marți, 19 iulie 2011

Lumea in doi

Iubirii mele

1.Ce frumoasa ar fi lumea in doi

Curata si plina de ploi,
Cand soarele din nori ar iesi
Pe loc m-as indragosti.

2.Ce frumoasa ar fi lumea in doi,
Creata,iubita si-nteleasa de noi
Doar de noi,cei doi porumbei
Uitati pe-o creanga de tei

3.Sa privim cum totul e-al nostrum
Si cum singuri ne facem noi rostul,
Si cum buzele incet se topesc,
Atunci cand soptim:TE IUBESC!

4.Mi-e groaznic de frica de clipa in care
Voi ramane singur sub soare
Cu ciocul voi rupe pana cu pana,
De tristete-o sa mor si-o sa doara!

5.In lume nu vreau sa zbor singur,haihui,
Ca o pasare a nimanui
Langa tine am zborul complet
Fara tine nu sunt eu,sunt defect.

6.Asa ca lumea in doi e-o minune
Sa fii intotdeauna cu mine,
Sa zburam prin frunzele ude,

Sa ne iubim unde nimeni n-aude!


4 comentarii:

  1. viata cu tine e cea mai frumoasa!te ador!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata in doi e minunata atunci cand ai cu cine sa o imparti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Se pare ca iubirea ne da aripi si la propriu si la figurat .Sper din tot sufletul sa nu renunti niciodata sa scrii!superba poezie...

    RăspundețiȘtergere
  4. E aşa de pătrunzătoare poezia.. Chiar ştii cum să faci o persoană să-şi arate şi partea sensibilă (ceea ce mulţi din noi o ascundem). Ştii ce înseamnă dragostea şi fericire, şi ştii cum să o exprimi. Viaţa în doi înseamnă să fiţi unul pentru altu, la bine şi la rău, ceea ce tu şi iubita ta faceţi. Vă admir si chiar imi place de voi.

    RăspundețiȘtergere