duminică, 27 noiembrie 2011

Florile nemuririi












1)In marginile  firii mele
Zac flori ce nu le-am mirosit
Sunt obosite de durere
De-atata vreme-au putrezit

2)Nu au vazut decat prin mine,
Prin mintea-mi plina de nevoi,
Lumina alba ce suspina
Si pentru cei plini de nevoi

3)Ea apartine lumii toate
Nimic in jur nu o socoate
Toti vor s-atinga razele iubirii
Cuprinsi de frematatul nemuririi

4)Iluziile se lovesc de ziduri
Si prind contur in taina nemuririi
Ce-am intalnit-o in atatea mituri
Dar care e opusa firii

5)De fapt in asta nemurire,
Zac florile uitarii mele
Sunt coplesite de-amagire
Si ma detesta,bietele de ele.

6)Eu nu le cer decat sa infloreasca
Si sa se nasca-acum din lutul lor amar
In suflet si pe ganduri sa imi creasca
Fara ca eu sa am habar

7)Si aste flori vor aparea odata
Pe-al meu mormant cuprins de buruieni
Prin lemnul gros si prin coaja uscata
Ce-a devenit mancarea viermilor de ieri

8)O,voi ce nu iubiti natura,
Sa n-aruncati aceste flori uscate
Caci ele pentru mine,au viata
Sunt pline de dorinte si de fapte!

Un comentariu:

  1. Florile asemenea noua se ofilesc si mor.Insa asa cum o spui tu chiar si dupa ce se sting par a mai avea viata. :)
    Ft frumos post!

    RăspundețiȘtergere