duminică, 9 mai 2010

Raza mea de lumina










Ma uit pe geam si analizez incet si sacadat o raza din soare.Mi te imaginez imbracata in alb si cu parul balai in vant venind incet spre mine.Iar miroase a iasomie si tot ce pot sa imi imaginez acum sunt clipele de aseara cand alergam prin ploaie,calcam prin balti sin e-am oprit langa o vitrina.Ne-am sarutat sin e-am tinut in brate si ascultam muzica veche.Foarte veche pentru vremurile de acum.

Eram ca doi copii care alergam prin ploaie si radeam de fiecare batranel ud si schimonosit fara san e pese de ziua de maine.Dar ploaia s-a oprit si soarele a inceput sa ne incalzeasca cu putere si sa ne aduca in minte numai clipele frumoase.

Te tineam in brate si te mangaiam cu trandafirul ala rosu si tu radeai si erai vesela si sufletele noastre se ridicau sus de tot si dansau frenetic.

Te iubesc!Esti o raza din soare.Esti raza pe care tocmai am analizat-o si careia nu o sa-i dau drumul niciodata,pentru ca esti raza ce imi apartine.Esti ascunsa sub piele,in inima mea.Esti vointa si rabdarea mea,esti curajul si intentia buna,esti zambetul de pe buze,esti cheful de viata cu care ma trezesc,esti totul pentru mine,pentru ca tu ai fost si o sa ramaii iubirea mea.

Chiar daca o sa ploua sau o sa ninga,chiar daca o sa fie frig sau cald,noi ne vom iubi pe aceeasi banca din parcul cu castani unde ne-am sarutat prima data.Acolo zace adanc ingropata sacralitatea noastra…acolo suntem mereu impreuna.

2 comentarii:

  1. fft frumos;)cred ca "raza ta de lumina" e fft fericita:)la fel cum esti si tu.mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere