joi, 27 mai 2010

Un singur intreg










Totul e mult mai clar in dezordinea care ne inconjoara.Caci din dezordinea asta am reusit sa te aflu si sa te am aproape.Oare cat timp te voi avea langa mine?O eternitate sper…o eternitate imi este de ajuns sa te iubesc si sa te acopar cu saruturi dulci si vorbe soptite la ureche.
Noi doi facem un singur intreg.Un cerc perfect in care nu poate sa patrunda ura sau agitatia.Ne invartim in pasi de dans de colo-colo,pana ne lovim de o margine.Zambim si ne continuam miscarile stangace.
Iti simt pentru a nu stiu cata oara parfumul pielii care ma imbie si ma ademeneste spre o pasiune pe care nu o voi uita.Inima iti bate cu putere vrand oarecum sa o concureze pe a mea.Si a mea este in aceleasi toane bune,cu aceeasi agitatie pompeaza sange rosu si vascos in tot corpul.
Iubirea este cea care ne-a ajuntat intr-un final sa inchidem acest cerc perfect.Nici o farama din iubirea noastra nu a ramas pe afara,pentru ca intotdeauna dragostea invinge.
Fiecare dimineata ma duce cu gandul la tine,fiecare stea imi aminteste de chipul tau,fiecare floare ce cade in bataia vantului imi fixeaza in minte pletele tale subtiri,fiecare tulpina de trandafir imi aduce aminte de talia ta subtire si delicata.Totul in lumea asta ma duce cu gandul la tine,pentru ca tu acum faci parte din mine.Esti jumatatea fara de care nu as fi putut atinge vreodata apogeul.Jumatatea cu care pot sa impart orice fara sa-mi para rau daca as pierde ceva,pentru ca stiu ca tu ai acoperi prin simpla ta prezenta acel gol.
Te iubesc si de asta nu se poate indoi nimeni.Impreuna pentru totdeauna,asta ne-am promis.

3 comentarii:

  1. Mi-e teama sa comentez cumva randurile de mai sus, de frica sa nu ies din armonia cuvintelor tale, sa le stric frumusetea prin randurile mele stangace, cu care nu s-ar compara ca valoare . Asa ca spun doar atat: Mircea, de fiecare data cand imi arunc privirea pe blogul tau, imi incant mintea cu vorbe care ar ajunge la sufletul oricui. Foarte frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce ai scris este atat de adevarat...iubirea ne transforma in alti oameni,mai buni,mai sensibili...altfel decat pana acum...

    RăspundețiȘtergere