miercuri, 15 iunie 2011

Actorul

1.Eternul greu de realizat
La el nici nu cred c-am visat
Dar apogeul l-am avut
Iubire,da!dar am pierdut…

2.E-o taina greu de înţeles
De ce tot eu am de ales?
Când drumul e prea negru-n cale
Şi lacrimile curg şiroaie

3.Din cer o ploaie cade lent
Nu pot ca să mai fiu atent
La tine mă gândesc mereu
Nu plâng,nu ţip,dar doare rau…

4.Iartă-mă soare,iartă-mă lună
Iertaţi-mă nonconformist!
O lacrimă picură-n mână
Din scenă iese un artist

5.El v-a zâmbit,v-a recitat
Şi voi aţi râs,v-aţi amuzat
Acum e timpul ca să plece
În băutură să se-nece

6.Pe scenă e un bun actor,
În viaţă e doar amator
Visează nopţi,visează zile
Căci toamna are-o rană vie

7.De ce doar toamna?
Ce e ea?
Este febleţe sau duşmanca?
Este un simplu anotimp
Ce-adesea-l întoarce în timp.

8.Acolo unde zace-n el
Un suflet alb de porumbel
Un gând obscur,dar limitat
Că toată toamna a regretat.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos:) ca deobicei ,abia astept sa iti citesc cartea!!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Actorul uneori se satura de atatea roluri.Vrea sa-si joace rolul vietii lui dar ii e teama ca poate nu o sa-l joace cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere