duminică, 7 martie 2010

Altfel(epilog)






Daca as avea o alta viata,altfel as sti sa o traiesc.


Daca as avea o alta soarta,altfel as alege drumul spre eternitate.


Daca as avea un alt drum,altfel as vedea orizontul.


Daca as sta la malul marii cu tine langa mine,altfel as vedea apusul de soare.


Daca ai sta in fata mea,altfel as vedea lumea,pentru ca as vedea-o prin ochii tai.


Daca m-as uita la soare cu tine alaturi,altfel as percepe razele,pentru ca ele se unduiesc in parul tau balai.


Daca o sa-mi fie dor,voi sti ca dorul meu se va stinge in bratele tale pline de caldura.


Daca o sa uit ca in mine zace un suflet care are nevoie de armonie,o sa ma uit la tine si o sa-mi dau seama ca sufletul tau radiaza si pentru mine.


Daca o sa ma vad in geamul unei vitrine si ma voi aprecia singur,toate astea sa stii ca sunt datorita tie.Tu ai fost cea care mi-ai dat acel imbold si acel tremur,fior de inceput.


Daca vei vedea pe cer vreo pasare singura care isi cauta locul,sa stii ca acela voi fi eu care te caut neincetat de cand m-am nascut pana cand voi muri.


Daca eternitatea nu ar ma fi eternitate,iar paradoxul s-ar umaniza,sigur vom putea fi fericiti.Ne vom putea juca cu frunzele uscate de toamna,vom rade iarna langa focul din soba si ne vom imbata cu parfumul florilor de primavara.Vom admira soarele si luna in noptile calde de vara.
PS:Nu ma-ntreba nimic,e un simplu epilog al sufeltului meu.El dicteaza,eu doar scriu.Rolul meu e de a exteriorize pasiunea interioara.

2 comentarii:

  1. "It don't matter where I lay my head tonight your arms feel like home" primul vers care mi-a trecut prin minte cand am citit noul post. Oare ar fi de ajuns o plaja pustie si un apus ca tot sa dispara si sa domneasca fericirea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca orice om ar face toate astea s-ar putea declara multumit si fericit pt o eternitate...mult succes in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere