sâmbătă, 6 martie 2010

Viata intre demnitate si sinceritate










“Creatia este solutia de scapare din ghiarele mortii”spunea Emil Cioran.Da poate asa este,poate ca are dreptate,dar creatia vine din interior si scrii cel mai mult atunci cand nimic nut e poate salva din agonia neintrerupta a singuratatii.Cand totul in jurul tau il vezi deja napustit peste tine,singura salvare o gasesti intr-o coala de hartie si un pix.Ei nut e vor judeca niciodata si pe ei nut e poti supara,pentru ca pixul scrie ceea ce ii ordoni tu,iar hartia iti suporta toate gandurile pe care le scrijeleti cu pasa albastra pe fiecare rand.
Dispretul este dat de lipsa unui lucru sau de incapacitatea de a ajunge la el.Si ne complacem printre cei invinsi si fara de ambitie care cad in ceea ce numim “dispret”.Ambitia de care dam dovada este de multe ori foarte puternica si ne duce pe cai nebanuite de pe care,de multe ori nu te mai poti intoarce. Ambitia ia forma suprema atunci cand iti uiti limitele si pe cei pe care ii aveai in preajma. Amintirile nu sunt altceva decat istoria unei prietenii,care se poate destrama atat de usor incat nimic nu o mai poate aduce la forma initiala.Si dupa mine in primul rand ce tine in picioare o prietenie este sinceritatea si demnitatea.Nu prea am vorbit eu de demnitate.E un lucru atat de usor de pronuntat,dar foarte greu de acceptat si mai ales de dobandit.Cand vezi lipsa de deminitate de la cineva apropiat te simti murdar ca ai putut crede si aproba multe din cele spuse de un om fara demnitate,sau care si-a pierdut-o foarte repede.De ce si-a pierdut-o? Simplu…nu a stiut ce sa faca cu ea,s-a gandit ca nu- foloseste si atunci a preferat sa renunte la ea.E atat de simplu sa renunti la ea.Dar nu o sa o mai recapeti vreodata. Poate suna aiurea amalgamul asta de idei scrise aici,dar le-am scris exact cum mi-au venit acum in minte. P.S:”Absurditatea este insomnia unei erori,esuarea dramatica a unui paradox”(Cioran)

5 comentarii:

  1. imi place post`ul... ai unele fraze de tinut minte.... unelel , recunosc ca nu le inteleg [:))][:">] ....
    xcum , sunt de aceeasi parere cu tine in legatura cu foaia si pixul...
    ... cat despre demnitate... vbim in episodul urmator [;d]

    RăspundețiȘtergere
  2. wow!!chiar imi place...frumos scris!!
    te pricepi...nici nu mi s-a parut k am citit cv de pe blog...asa de mult m-a captivat...

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca cerneala nu e albastra?

    RăspundețiȘtergere
  4. ai mare dreptate in legatura cu demnitatea si crede-ma k am experienta la capitolul asta.in ceea c priveste foaia si pixul,eu as inlocui pixul cu creionul!;))cred k mai bn m exprim prin desene!Keep writing,your good at it!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. e interesant punctul tau de vedere, dar nu se rezuma o prietenie doar la demnitate si sinceritate... sunt multe chestii la mijloc, oricum esti foarte profund, nu am dispozitia necesara sa-ti raspund acum, cu ceea ce cred eu dar promit ca o s-o fac !

    RăspundețiȘtergere