miercuri, 29 decembrie 2010

Speranta ramane









Nu stiu si nici nu vreau sa-mi inchipui macar daca ai inteles vreo farama din viata asta risipita in cele patru zari ale unui pusti care brusc se trezeste in fata maturitatii fara vreo arma in mana.Cuvintele i se pierd in minte,lacrimile sunt uscate si imprimate pe obraz ca o cicatrice pentru vesnicie si prefera sa priveasca in gol decat sa isi asculte constiinta care plange alaturi de el.
Pare de fier,dar nu e nici pe departe.E facut ca noi toti din carne,oase si sange,iar sangele ce-i curge acum prin vene l-a tradat tot timpul si nu i-a lasat nici macar o clipa senzatia ca a biruit raul ce pluteste in aer ca o ceata densa in miez de decembrie. Sunt vorbe goale,recunosc.Dar oare sunt?Pentru multi,da!Insa pentru el e indigoul acestor fapte prin care a trecut.Mi le-a povestit.Singur nu a putut sa le asterne pe hartie pentru ca sufletul lui nu ar fi rezistat inca odata sa destainuie hartiei viata sa si maturizarea fortata la care a fost supus. Il vezi pe strada si glumeste cu tine,rade si iti ureaza toate cele bune.E el,e viu.Si nu vrea sa impovareze pe nimeni cu grijile lui,vrea sa-i ajute si sa le redea increderea in ei celor care au pierdut-o.El nu si-o va mai recapata niciodata.Il cunosc acum destul de bine si stiu ca nu va mai putea.Toata viata va incerca ce este mai bine pentru ceilalti. P.S:Mi le-a povestit azi.Si am vrut sa le scriu aici,pentru a ramane in amintirea cuiva.Oricui…si a mea.Anul Nou se apropie cu pasi imensi si realizeaza ca o noua etapa din el s-a incheiat.

Un comentariu:

  1. Mircea, stii ca mereu sunt aici oameni care te asculta. Chiar daca a trecut atata timp si s-au intamplat unele lucruri. Eu sunt inca aici. Si sper sa simti ca te poti baza pe mine chiar si asa. Esti demoralizat, vad. Dar daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva, nu ezita sa apelezi la mine. Sunt aici. Si am fost chiar si anul asta, chiar daca poate ai crezut ca nu:)

    RăspundețiȘtergere