vineri, 3 decembrie 2010

Timpul









1.

Timpul doare

Şi e rece

El nu vindecă,

Doar trece…

2.

Trece azi şi mâine iară

Şi îmi dă mereu povară,

Mă apasă greu pe umeri

Anii nu mai poţi să-i numeri.

3.

Trec şi ei nebuni şi grei

Trec ca nişte derbedei

Trec cum trec acum golanii,

Aşa repede trec anii.

4.

Sunt puţini şi recunosc

Dor cumplit,mă simt anost

Dar cu timpul nu mă-npac

Nici nu pot să-i vin de hac.

5.

Mă gândesc la viitor

Îmi pun gânduri în décor,

Mă gândesc şi la trecut,

Şi văd tot ce n-am făcut.

6.

Câte,câte puteam face?

Vezi?Întreb…şi el îmi tace

Mă priveşte chiar senin,

E amar ca un pelin.

7.

Ăsta-i timpul ce ne-omoară

Şi ne-ntoarce în pământ

Şi din toate îmi dau seama

Timpul este doar un gând.

2 comentarii:

  1. foarte faine...
    Timpul doare

    Şi e rece

    El nu vindecă,

    Doar trece…

    prea adevarat:|

    RăspundețiȘtergere
  2. ft frumoasa poezie:)
    se vede ca stii sa imbini proza cu versurile foarte bine;;)felicitari!

    RăspundețiȘtergere