joi, 30 decembrie 2010

Fin de 2010










Te-ai gandit vreodata la anul ce are sa treaca in scurt timp?Nu.Pana acum nu cred ca ai incercat macar o secunda sa iei tot anul de la 1 ianuarie pana pe 31 decembrie si sa te gandesti cate ti-a adus anul acesta si cate ti-a luat.Nu-i asa?
Ne-am ascuns mereu dupa ziua de maine ce promitea in imaginatia noastra fatalista mult mai mult decat amarata asta de zi in care stam plictisiti la o masa si privim pe ceilalti cum rad,iar noi nu avem puterea asta.Dar vedem ca si ziua de maine nu e cu mult diferita de cea de azi.Si iar ne complacem in prezentul asta absurd pe care mi-am dorit in atat in ultima vreme sa-l schimb cu ceva-cu orice:cu o farama din trecut sau cu o priveliste anonima din viitor. Acum a cam venit din nou momentul intrebarilor retorice si al faptelor pe ultima suta de metrii,dar nu merge intotdeauna.Acum ma gandesc,evident,la tot ce am facut anul acesta.Cum a inceput el?A inceput intr-o noapte cu o ceata de nedescris cand ma simteam cel mai puternic om si cel mai iubit de pe toata Terra,dar uite ca a fost doar o iluzie.O iluzie care doare pentru ca nu a avut decat o farama de adevar in ea… Ce am facut?pai nu prea stiu ce sa spun,am facut multe dar de o importanta infinit de mica fata de ceea ce au facut ceilalti. Ce am pierdut?Nu vreau sa imi mai amintesc inca odata de trecutul acela ce parea fara sfarsit si pana la urma a fost inlocuit de un prezent ce niciodata nu mi-as dori sa devina trecut.Nici legenda si niciodata sa nu-mi aduc aminte de momentele triste in care nu puteam sa scap de toata durerea ce inca ma cuprinde. Oare 2011 sa aduca altceva?Posibil…nimeni nu are de unde sa stie si nici nu-si imagineaza macar cum ar arata noul an. O sa privesc inca odata cerul la miezul noptii si ceata de afara,pomii cu chiciura si o sa ma gandesc la tot ce-a fsot frumos si mai ales la faptul ca totul a fost ciclic pana acum:a inceput cu o bucurie si o durere si acum se termina la fel.S-a intors fiul risipitor.Asa ca stii ca la tine ma refer A.,am gresit si stiu asta…

2 comentarii:

  1. stii nu m-as fi gandit niciodata sa analizez atat de profund anul ce abia a trecut,..am ezitat sa ma intorc in aceea lume din trecut care poate nu mi-ar fi adus decat tristete sau cine stie si putin regret...oricum iti doresc sa ai un nou an fericit si plin de impliniri!!!il meriti :*

    RăspundețiȘtergere
  2. despre finalul de an ... hmmm... greu de zis ceva. Abia pe 31 ziua mi-am dat seama ca e ultima zi si totusi nu m-a impresionat cu nimic. Am avut acelasi sentiment ca atunci cand a aterizat avionul in Jakarta iar eu nu simteam ca sunt in alta tara... Mai dureros mi se pare ca noi realizam prea tarziu cat de repede a trecut totul pe langa noi, ca timpul trece fara ca noi sa-l putem prinde, iar asta va continua, din ce in ce mai tare... sper ca acum ,in 2011, sa ne putem bucura mai mult de timp, sa il analizam profund pe masura ce trece, nu in ultima zi, pentru ca sigur vom uita ceva atunci. :)

    RăspundețiȘtergere