sâmbătă, 13 februarie 2010

Daca imi esti prieten






Doamne daca imi esti prieten,asa cum toti stiu sa vorbeasca si sa se laude ca Te-au vazau,da-mi gandurile bune,anuleaza tot ce e rau si malefic.
Doamne daca imi esti prieten nu lasa rautatea si durerea sa primeze,sa conduca lumea si sa ne aduca pieirea. Doamne daca imi esti prieten,da-mi un vis din care sa inteleg tot ce e de inteles,sa stiu ce am de facut pe viitor,de ce sa ma feresc. Doamne daca imi esti prieten iarta-mi in continuare greselile si fa-ma sa nu le mai repet. Doamne daca imi esti prieten fa-ma sa apreciez tot ce am in jur fara sa fac diferente,asocieri sau alte lucruri care ar putea sa ii doara pe altii. Doamne daca imi esti mie prieten,pacatosului de rand,ajuta-I pe cei neajutorati si fara siguranta zilei de maine. Doamne daca m-ai ajuntat pe mine si nu am stiut cum sa-ti multumesc inseamna ca eram nebun,aiurit sau atunci nu am crezut in tine,dar acum iti multumesc pentru tot.Pentru ce a fost,pentru ce este,ce am si ceea ce imi vei oferi. Doamne daca imi esti prieten arata-mi doar calea dreapta,iar la rascruce nu ma lasa sa decide singur,pentru ca pot alege prost,fara sa judec. Doamne,atunci cand am fost nervos si nu am stiut sa iert cand pe ochii lor curgeau lacrimi amare sa stii ca atunci eram orbit de invidie,de ranchiuna,ce ceva care cu adevarat mi-a innegrit sufletul. Doamne daca imi esti prieten,nu vreau sa mi te arati,pentru ca atunci as descoperi cu adevarat totul si nu as mai avea pentru ce sa lupt.Asa stiu ca la capatul drumului esti Tu,cel care m-ai asteptat si inca ma astepti pe marginea drumului ca sa te insotesc intr-o lume mai buna,lipsita de rele si belele. Tin sa-Ti multumesc pentru tot ce am in jur:pentru prieteni,colegi,pentru ceea ce am ajuns si ceea ce vreau sa devin,pentru ca m-am nascut cand a trebuit,acolo unde a trebuit.Pentru asta nu Ti-am multumui prea des,dar am acum ocazia sa o fac. Daca imi esti prieten Doamne,primeste aceasta hartie si citeste-o pana atunci cand ne voi intalni.Pana atunci mai este timp…timp care trece din ce in ce mai repede si pentru mine si pentru Tine.

6 comentarii:

  1. ce pot sa spun Mircea... frumos post`u... nu pot decat sa te felicit ... si... bafta `n continuare :*
    faci o treaba buna[>:D<]

    RăspundețiȘtergere
  2. Religiile acuza...Dumnezeu salveaza!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Credinta te ajura ,iar uneori te salveaza.
    pwpuleeeE>:D<:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-un fel asa e cu prietenii....hai sa recunoastem k atunci cand suntem intr-o gask...desi noi zicem ca suntem independenti tot suntem oarecum influentati...nu am vrut sa sune asa....am vrut sa zic preluam anumite caracteristici.....dar nu asta era ideea.....credinta este uneori singura ancora care te tine intr-o lume furtunoasa si dezlantuita...bv si succes in continuare mircea imi plc interpretarea ta

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca dumnezeu are o superagenda in care-si noteaza ce -i cerem:-?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=hIAyAuDoFGU
    nu e chiar asa original...

    RăspundețiȘtergere