duminică, 28 februarie 2010

Primavara asta








Primavara bate la usa sufeltului nostru.Se pare ca acum pot trage si eu o linie pentru ca am iesit din iarna asta mohorata si anormala in care imi simteam mainile mereu inghetate si fata imi era rosie de la vantul napraznic de afara.
Si cum ziceam,sa trag acum linie si sa vad rezultatele.Iarna asta a fost foarte ciudata.A inceput splendid si odata cu prima zapada au aparut grijile si problemele mele interioare cu care m-am luptat vreo doua luni si ceva si de care cred ca in sfarsit am scapat. Am invatat multe.Viata mi-a dat si mie cateva lectii pe care le am notate pe foile sufletului meu cu o cerneala vesnic vie facuta din sangele care de 16 ani,aproape 17 imi curge prin vene.Am invatat sa pretuiesc mai mult ce am,sa nu regret pentru ce mi-a fost luat,pentru ca daca mi-a fost luat ceva inseamna ca nu era bun pentru mine sau poate ca nu meritam acel ceva. Am invatat ca atunci cand in fata mea se tranteste brusc o usa de metal cu un scartait care iti rupe inima in doua,in spatele meu sigur stau deschise altele doua.Numai eu trebuie sa fac efortul si sa ma uit in urma,sa le vad si sa intru pe care vreau. Am invatat ca trebuie sa aleg pentru mine,trebuie sa aleg cu sufletul.Sufletul alege intotdeauna corect,pe cand ratiunea are si momente in care te lasa atunci cand iti este lumea mai draga. Stiu acum ca niciodata nu sunt singur.Mereu exista cineva care sa imi tina companie,chiar daca este chiar constiinta mea.Si ca veni vorba de constiinta.Cred ca am facut pace acum cu ea.Razboiul cu constiinta mea s-a incheiat odata cu aparitia din zapada a primului ghiocel care ne bucura viata si ne aminteste ca primavara a sosit. Tot ce a fost scris pe tabla constiintei mele a fost sters.Nu mai regret nimic si ma simt nou,apt pentru o noua etapa a vietii mele. Am invatat sa-mi pretuiesc prietenii si sa nu renunt la ei niciodata.Ei sunt cei ce intretin flacara din mine. Am invatat sa iubesc,dupa atata timp in care am alergat prin ceata groasa a deznadejdii si a fricii. Totul incepe acum.Trecutul l-am incuita si nu mai vreau s ail simt in preajma prea curand.Primavara asta nu e ca celelalte.Pentru ca primavara asta incepe cu tine.

5 comentarii:

  1. primavara incepe cu tine 8->

    ador fraza asta

    frumos articol:*

    RăspundețiȘtergere
  2. la mai multe primaveri,mirceo!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda am tras linie si am iesit din iarna asta! Soarele a putut sparge zidul de sticla si trunfator straluceste si va straluci mereu pe strada ta si pe aleea pe care ti-ai aleso ;)


    Bravo Mircea:X Am mai vazut persoane care stiu sa isi exteriorizeze sentimentele punandule pe o hartie, dar tu o face cel mai bine, Pentru mn esti number one, esti un exemplu si esti cel mai BUN!!

    Flori;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, primvara e minunata! Sa ne mai auzim multe primaveri de aici inainte si sa ne bucuram mereu de inceputul ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos..primavara un nou inceput :)unul mai bun si mai frumos ca toate celalalte!

    RăspundețiȘtergere