duminică, 7 februarie 2010

Vine o zi...










Stau si ma gandesc ca odata si odata va veni o zi in care toti vom plati pentru tot ce am facut pana atunci.Vom plati de la prima respiratie,prima gura de aer trasa in piept pana in clipa incheierii socotelilor.

Cat rau am facut sau cat bine.Cat am urat si cat am iubit,nu am cum sa stiu,sau poate stiu dar imi e efectiv frica sa ma gandesc cate lacrimi s-au varsat din cauza incompetentei mele si a rautatii pe care am vrut sa o pun in evidenta ca sa arat…Ca sa arat ce?Nu am aratat decat o latura rea,o latura de care cei din jur s-au ferit si chiar si eu m-am ferit.

Cand eram nervos daca mergeam printre oamnei si ei se uitau la mine ciudat ma simteam puternic,dar dupa ce ma linisteam simteam in mine cea mai mare rusine fata de toti oamenii.Chiar daca oamenii aceia nu ma cunosteau si nu stiau ce am eu in cap si in suflet.

Cate lacrimi au aparut pe obraji inofensivi,cate strigate de disperare au iesit din gura unora care nu mi-au gresit cu nimic.Si toate astea le-am facut constient,stiam de atunci,de mult ca totul are o plata,dar tot faceam ce vroiam.

Nu tineam cont de absolut nimic si nu renuntam la nimic.Acum e altfel,poate varsta,nu stiu,dar sigur am invatat ca daca vreau sa obtin ceva,trebuie obligatoriu sa renunt la ceva,sau la mai multe lucruri.

Am mai invatat ca atunci cand o usa ti se inchide in mod sigur ti se vor deschide cel putin doua.E legea compensatiei,o lege a firii pentru ca toti sa fim multumiti.

Stiu mai bine ca oricine acum,ca problemele nu apar si nu dispar,ele doar de transforma.Sunt clipe in care te consideri liber,crezi ca poti sa zbori si sa privesti totul cu detasare si deodata te cuprinde acea teama de care poti scapa doar daca te intorci iar pe pamant.

Sunt zile intregi in care simti cum esti strans de probleme si de nevoi.Nimeni si nimic nu te scoate din starea asta.Esti lasat in pace,pentru ca singur o sa te ridici,o sa te stergi de praf si o sa mergi la fel de frumos ca si pana acum.

Vei merge prin viata cu capul sus,doar daca vei sti intotdeauna unde ai gresit si unde ai procedat corect.Viata nu e grea,e foarte usoara,numai ca noua oamenilor ne place sa o facem grea,complicate,plina de probleme.Toate astea ne distrug si aduc ca un magnet acea zi in care totul se contabilizeaza.Nu stiu si nu zic ca acea zi va fi Apocalipsa.Nu!Poate sa fie un nou inceput,lumea sa vada cat de rau a ajuns si sa vrea sa se indrepte.

Ramane de vazut…

5 comentarii:

  1. da...adevarat..
    bravo...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e viata, cred ca toata lumea isi pierde cumpatul la un moment dat si raneste fara sa vrea alte persoane.

    RăspundețiȘtergere
  3. prea putini dintre noi gandesc asa...

    RăspundețiȘtergere
  4. ahhh....ce gandire ai 8->


    dak ar gandi toti la fel...

    RăspundețiȘtergere
  5. vine o zi..si mai vine una.ganduri deosebite intr-adevar

    RăspundețiȘtergere