luni, 28 martie 2011

Nu vreau nimic si totusi..













1.
Nu vreau nimic si totusi vreau..

Vreau sa privim cum soarele se stinge apatic in mare

Si sa ne tinem in brate indiferent daca ploua sau nu

Sa imi pun capul pe umarul tau si sa iti soptesc ceva

Orice…doar sa ma auzi,sa imi auzi inima cum urla de atata iubire.


2.
Sa privim printre valuri
Si sa nascocim minciuni despre pescarusi…
Plaja e goala,e pustie,doar noi…

Putem sa ne auzim sufletele cu bataile ritmice

Putem sa plangem sau sa radem,suntem amandoi.


3.
Nu vreau nimic

Si totusi vreau…iubirea ta.

Nu cred in stele,nici in soare,

Cred doar ca lumea e facuta pentru iubire

E facuta sa simta dragoste pentru a o da mai departe.

4.
Si inca bate vantul si nu m-am plictisit.

E chiar frumos aici,ca suntem amandoi

Probabil sunt putin cam aiurit

Dar inima imi bate pentru doi.



P.s:Nu are rima,asta am si vrut.Sa fie ceva rupt din cadru.E ceva gandit si trait care trebuia scris.

5 comentarii:

  1. E bine ca ai scris-o la momentul potrivit, atunci cand simteai nevoia sa faci asta. Se simt sentimentele dintre randuri :D bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! rima alba,si totusi atat de frumoasa poezie..bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos. nu se simte absenta rimelor.;)

    RăspundețiȘtergere
  4. E esenta ta in fiecare cuvant scris, nu?
    De asta imi place cum scrii, pentru ca esti sincer.
    Sa nu te pierzi niciodata in detalii pur tehnice, si sa nu uiti de ce scrii, bine?

    cred ca stii de la cine e comentariul:)
    I.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos:X
    "Nu vreau nimic
    Si totusi vreau…iubirea ta." mi se par geniale versurile astea doua 8->

    RăspundețiȘtergere