sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Doar 365 de zile


Afara e urat.Ploua.Si chiar nu simt nevoia si placerea de a alerga prin ploaie acum.Ma simt aiurea si nu stiu de ce.Ploaia asta parce te doare atunci cand te atinge si iti trezeste o gramada de amintiri care vor sa ramana vii in sufletul tau si sa nu te paraseasca niciodata.
Ascult muzica veche:trista,vesela,melodii care ma fac sa visez la lumi necunoscute si la idealuri greu,foarte greu de atins.Dar ca orice om imi fac acele iluzii,ca L ploaia asta mohorata si rea soarele cu razele rupte de frigul iernii se va arata printre norii plumburii si grei.
Mi-e frig si as mai vrea sa dau iar timpul inapoi si sa fie iar decembrie 2009,ora 11:59,clipa,minutul de reculegere in care puteam foarte bine sa realizez tot ce am facut in 2009 si nu au fost putine.Stiu ca ma contrazic cu ce am publicat ieri,dar asta simt acum.Ca si cum as fi din nou in stare sa o iau de la capat,sau cel putin de acolo de unde am simtit ca am capitulat.A fost o noapte frumoasa cea de revelion si nu o sa o uit usor,dar a fost plina de stari:fericire,melancolie,veselie si multe vise facute,planificate pentru anul asta nou care debea a inceput.
2010-anul marilor sperante si reusite,zic eu si sper ca asa sa si fie,sa nu mai existe atata ura si dezbinare intre oameni.
Cam atat…
P.S:De cand astept anul asta?Doar de 16 ani.Deci a meritat zic eu.

3 comentarii:

  1. frumos:x;x;x;x;x


    imi plac articolele tale:d

    ai talent:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Orce usa inchisa e o noua carare descoperita;)

    Cum ti-am mai spus pt tn idealurile nu vor fi niciodata ca stlele si nu doar pentru tn ci pentru fiecare persoana care nu se lasa invinsa!!!

    Bravo!!

    Si inca ceva nimeni nu poate scrie cuvinte fara a le simti !!! Tu le simti si stii cum sa le exteriorizezi:)


    Bv jokerule:*:)

    RăspundețiȘtergere