vineri, 22 ianuarie 2010

Iertarea e lucru mare







A ierta e un lucru destul de complex pentru multa lume.Chiar si pentru mine a fost si inca persista cateodata.Oare am si eu mereu puterea de a ierta?Nu stiu daca intotdeauna.Dar pe cine am puterea sa iert usor?Pe cine am puterea sa iert mai greu?Si pe cine nu am puterea sa iert?
Am puterea sa iert usor,destul de usor pe cei dragi si mai ales pe prieteni.Ei au fost si sunt langa mine in situatii fericite si nefericite,atunci cand imi e bine sau rau,si pana la urma toti gresim.Suntem oameni!Putin mai greu am taria de a ierta pe cei care au gresit de mai multe ori sau au reusit sa-mi calce in picioare orgoliul.Dar cred ca si pe aceia ii pot ierta.
Insa exista si persoane pe care nu le pot ierta vreodata?pana acum nu au existat,timpul a lucrat in favoarea mea si m-a ajutat sa iau decizia buna mai devreme sau mai tarziu.
A ierta e lucru mare.Iertarea trebuie sa o castigi prin fapte care sa repare acea greseala.Dar tu de exemplu consideri ca daca x s-a certat cu y pentru ca x nu i-a spus o parere despre y,y trebuie sa fie atat de suparat?Si sa tinem cont ca x si y sunt sau au fost foarte buni prieteni:isi spuneau grijile,problemele,radeau,plangeau impreuna.
Totul acum se pare ca se duce spre pierzanie.Uneori pentru a inlocui o persoana este nevoie de mai multe,sau poate niciodata nu se va umple golul ramas.

3 comentarii:

  1. a ierta sau a nu ierta?asta-i intrebarea:d

    eu sunt o persoana foarte orgolioasa si iert cam greu:|
    dar cand e vorba de prieteni las la o parte tot orgoliu!

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. prin iertare parca uiti macar putin incidentul...sau te eliberezi partial de durerea pe care ti-a provocat-o ...da iertarea e un lucru mare insa doar atunci cand ierti pe deplin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti avem puterea de a ierta, nu suntem in stare sa judecam pe nimeni,nu suntem Dumnezeu! Indiferent de ce ni se poate intampla avea puterea asta de a ierta si de a lasa uitarii. Sunt mii si mii de caractere care sunt oarecuum diferite dar care au multe lucruri in comun: o singura inima, un singur gand si o singura putere! Multe persoane nu au taria negesara pentru a recunoste unde au gresit dar trb sa facem in asa fel incat sa isi poata da seama singuri ca e mai bine!

    TOTI PUTEM IERTA !! chiar daca suntem constienti ca unele lucruri raman undeva acolo si doar timpul le poate sterge!!


    :*

    RăspundețiȘtergere