duminică, 20 februarie 2011

Inger cazut













1.
Ingerul meu cu aripi rupte

Ce a cazut din Paradis,

A dus cu mine multe lupte

Eu l-am strivit,doar dinadins.


2.
Am realizat intr-o secunda

Cum El incearca sa mai scape

Corabia ce se scufunda

Pe-ale gandirii mele ape.


3.
Iluziile ce stau punte

Si gandurile drept salvare
Sa mergi,nu ai vedea pe unde-i

Lumina binefacaoare.


4.
Ingerul meu multe-andurat

Si din belele m-a scapat,

Eu l-am gonit cu felul meu
L-am alungat pe Dumnezeu.


5.
Caci aripile eu le-am frant

Si glasul lui l-am gatuit,

Imi e rusine si m-ascund
De teama de-a fi haituit.

6.
Pribeag si trist alerg in cerc,

Pe drumul meu o sa ma-nec

O sa alunec in pustiu

Si o sa fiu mancat de viu.


7.
Nu pot concepe alta soarta

Pentru-un pagan de rangul meu,

C-am asteptat atat la poarta
Ca sa-L cunosc pe Dumnezeu.


8.
Cu vorbe dulci si prefacute

Al meu inger a murit

Printe-amintirile pierdute,

De-abea acum l-am regasit.


9.
Zacea pe aripile albe

Cu ochii lui inchisi spre mine,

Avea cutite-nfipte-n palme

Si sangele-i curgea prin vine

10.
S-a stins in ziua cea mai scurta,

Si a murit insingurat
O poti concepe ca pe-o lupta

Caci pentru mine a picat!

6 comentarii:

  1. Foarte frumos spus!Esti foarte talentat si ne-ai dovedit inca o data ca scrii din suflet!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. super!
    Imi face placere de fiecare data sa-ti citesc post-urile. Asa cum ti-am mai zis,ma regasesc in cateva dintre ele. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos ca poti fi sincer. Asta e poezia, de fapt. Nu tine nici de tehnica, nici de originalitatea cuvintelor. E vorba de curajul de'a lasa un colt din ceea ce esti la lumina.
    Imi place poezia ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. >:D< mda.
    si asa cum eu vad prietenia intr`un fel..si cred ca totul se naste din suflet..
    ..sigur de acolo vine si poezia ta!

    ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur stii cine sunt, Mircea. Sunt Ioana... de la revelion.:)

    RăspundețiȘtergere