luni, 21 februarie 2011

Marioneta unei vieti














1.
Sunt mii de fulgi la geamul meu

Alerg,respir si-mi pare rau,

Cuvintele sunt de prisos

Si nu mai am nici un folos.


2.
Am plans prea mult la tine-n brate,

Si am ramas nestramutat

Ca o papusa fara ate

De care publicu-a uitat


3.
Respingi pamantul si iubirea

Respingi adesea chipul meu,

Pentru ca-n el tu vezi pieirea

Iar eu in tine-visul meu.


4.
S-a terminat cu lupta grea

S-a terminat povara ta,

Eu am iesit din actul unu

Si nu voi mai juca-n nici unul.


5.
Nici papusar de-as deveni

Iubirea nu mi-as risipi,

Dar sunt papusa unei vieti

Uita-te bine ca sa-nveti:


6.
Ca lumea e taiata-n doua

De-atata ura,vant si roua

Si lemnul meu a putrezit

M-arunc in foc,ma sting subit…

Un comentariu:

  1. "Pentru ca-n el tu vezi pieirea
    Iar eu in tine-visul meu."
    frumos spus ,n-as vrea sa-ti surp frumusetea poeziei si atunci voi spune doar atat e superb tot ce ai scris:)
    am mare mare incredere in tine si zic eu ca ai sa ajungi tare tare tare departe>:D<

    RăspundețiȘtergere