duminică, 17 aprilie 2011

Pot!?











Pot sa tip cu gura inchisa si durerea sa-mi iasa prin pori

Pot sa alerg printre ganduri si usor usor sa ma pierd in maretia lor
Pot sa cred intr-o minune si doar asa sa-mi vad pacatele
Pot sa imi dau seama ca perseverenta nu are nimic cu onoarea
Si ca inima iti e mai mult impietrita de demnitate decat de omenie

Pot sa vad in tine ceea ce eu sunt
Sau pot vedea reversul fara sa ajung sa te urasc
Pot sa ascult mii de voci
Dar niciodata nu vei sti daca am inteles-o pe vreuna

Pot sa alunec in amintiri si sa ma rup de realitate
Fara nici un regret.
Stiu ca atunci cand soarele apune gandul fuge departe
Dar el sigur nu se va intoarce atunci cand va rasari din nou.

Stiu ca fara omenie poti trai,la fel ca si fara ratiune
Dar fara suflet ai fi doar un paduche intr-o mare de prostie.
Pot sa accept orice si sa ascult pe oricine
Insa nu-mi cere sa fiu de acord cu toate.

Pot sa tac si sa-ti zambesc,cand de fapt vreau sa plang
Toate pentru a te scuti de a-ti fi mila de mine
Pot sa combin totul in lume,dar sunt absolut sigur
Ca nu va iesi nimic.

Pot sa accept nimicul ca pe o mare oportunitate
Dar in acelasi timp privindu-ma in oglinda realizez cat de naiv sunt


Pot orice,si pana la urma nimic.

4 comentarii:

  1. Poti sa nu iti mai plangi de mila si sa vezi cat de frumoasa e viata. Poti sa te uiti in jurul tau si sa vezi ca ai prieteni. Poti sa ai curaj. Poti sa fii serios. Si fericit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu pot să cedez când mi-o doresc mai puţin, să mă privesc cu ochi duri şi reci, umezi tocmai când alerg după afecţiune. Şi pot să cad când sunt în siguranţă. Suntem noi înşine şi totuşi ne surprindem şi pe noi de multe ori cu schimbarile bruşte. O fi adolescenţa asta prelungită...o sensibilitate mai profundă...sau pur şi simplu viaţa de om?! (ADA)

    RăspundețiȘtergere
  3. In viata putem sa facem multe, insa trebuie sa stim cand e cel mai bun moment pentru a le face si daca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa conduci lumea desi nu vei fi un stapan recunoscut de toata lumea.
    Poti sa vezi ca naivitatea este data omului cu un scop.

    RăspundețiȘtergere