sâmbătă, 9 aprilie 2011

Trezeste-ma!










1.Frigul a pus iar stapanire pe mine

Si glasul mut ma loveste in tample
Adorm plangand si ma trezesc la fel
Trezeste-ma cand vine iar caldura!

2.Apun in fiecare seara la geam
Si imi soptesc in barba vorbe dulci
Mi le rostesc singur:
Trezeste-ma cand ne va fi bine!

3.Rad si plang ca un copil
Ma bucur pentru orice sentiment
Te iubesc asa cum iubesc ploaia
Trezeste-ma cand soare va fi din nou!

4.Te tin in brate si cu caldura mea
Iti ating chipul alb si palid
Te strang la piept si iti soptesc:
Trezeste-ma cu un sarut!

5.Acum e locul gol si trist
Probabil esti departe de orice gand
Departe de mine si de sufletul meu
Si-atunci te rog un singur lucru:



Trezeste-ma cand vei veni-napoi!

3 comentarii:

  1. hmm.. pana acum am citit doar texte de-ale tale in proza si mi-au palcut. acum am citit strofele astea. si mi-au placut. imi place mult versul "trezeste-ma cand ne va fi bine!" e foarte frumos ce faci. bravo!!:D [Teo]

    RăspundețiȘtergere
  2. "Adorm plangand si ma trezesc la fel" si "Trezeste-ma cand vei veni-napoi!" mi se potrivesc de minune;)
    foarte frumos spus:-<
    mi-au dat lacrimile..
    oh
    :*

    RăspundețiȘtergere