vineri, 18 decembrie 2009

Amalgam de durere





Nu stiu daca ti s-a intamplat vreodata sa constati cat de putin insemni pentru unii si cat de mult pentru altii.Degeaba incerci sa te zbati in cusca ta sa poti sa atragi atentia si increderea celor din jur daca tu nu insemni pentru ei decat un simplu obiect sau o simpla persoana care nu face altceva decat sa te asculte.Asta sa stii ca doare,doare cumplit.Si ajungi la un moment dat sa dai frau liber vorbelor si toate astea dor.

Si uite eu am lovit acolo unde nu trebuia.Am lovit in persoana care mi-a redat incerderea in mine si care mi-a spus la un moment dat ca la ea pot sa apelez oricand.

Iar eu ce am facut?Mi-am batut pur si simplu joc.M-am gandit la mine si nu am vrut sa par slab in fata ei,am facut-o sa planga!Asta am facut!

Tot ce ma intreb acum este daca va mai avea aceeasi incredere in mine ca pana acum.Gandul asta nu mi-a dat pace toata noaptea si in minte nu-mi venea decat imaginea ei cand plangea.Plangea din cauza mea!

Slabiciunea nu mi-am aratat-o,si nu am fost in stare sa ii spun cat inseamna ea pentru mine.Am ramas pe urma singur prin zapada alba si am putut sa-mi strig durerea si supararea si sa-mi pedepsesc lipsa de sensibilitate.

Acum e liniste in jurul meu si parca linistea asta e ca un deget care apasa pe rana deschisa.Nimeni acum nu poate sa inteleaga ce este in sufletul meu,agitatia asta continua care ma innebuneste.Sunt slab…chiar daca nu vreau sa arat asta.

Te-am facut sa plangi si ti-am spus vorbe destul de grele,si pentru asta recunosc si iti spun inca odata IARTA-MA!




E pentru tine D.

6 comentarii:

  1. dragut post. se intampla uneori sa crezi asta despre niste oameni.
    daca tu ii respecti si ii consideri buni prieteni pe oamenii aceeia, fii sigur ca asa te vor considera si ei odata.
    speram sa ii treaca persoanei respective. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mircea, nu incetezi sa ma surprinzi.Foarte dragut post-ul tau:)
    Sa stii ca increderea nu se pierde ptr totdeauna, se poate recapata desi e greu;)Bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. daca intradevar tine la tine te va ierta:) si increderea o vei recastiga din nou...cu timpul;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Increderea va reveni.. trebuie doar sa astepti. Dragut post! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa-i spui cat inseamna pt tine.

    RăspundețiȘtergere