duminică, 13 decembrie 2009

Ploaia...


Uite ce ploua!Doamne singurul lucru pe care as vrea sa-l fac acum este sa ies si sa simt cum picurii reci si mici imi ating pielea.

Racoarea lor ma face sa ma trezesc si totodata ma cufunda in starea aia in care incerci sa privesti lumea de sus,ca si cum nu ai face parte din ea.Linistea,racoarea ei si durerea cu care cerul incearca sa aduc pe pamant acele picaturi,imi produc melancolie.

Cred ca este cea mai frumoasa ploaie prin care am trecut.E iarna deja si frunzele au putrezit pe asfaltul rece si dur care ne calauzeste pasii.

Crengile fara frunze par ca niste schelete care parca asteapta sa vina natura…dar mai e mult pana atunci.Si noi o sa imbatranim si nu o sa ni se mai para atat de frumos.As vrea sa opresc timpul in loc si sa stau sa putrezesc in ploaia asta.E ca o mana divina intinsa spre mine.Asa cum simti nevoia sa mananci si sa dormi asa simt eu nevoia sa gust din placerile pe care ni le ofera natura,Ploaia e unu din acele dorinte si placeri cu care reusesc sa ma inteleg.

Chiar daca sunt trist,sau bucuros,chiar daca plang sau daca rad,ploaia ma priveste cu aceeasi ochi si ma intelege,si ea plange mereu.Si eu voi ramane vesnic fidel si dedicate ploii…ea e cea care ma face sa-mi revin de cate ori am nevoie.

Ziua asta...picurii de pe geamuri si de pe haine…ma face sa mi-o imaginez ca un copil care plange,plansul lui nevinovat aduce pe pamant atata bucurie incat nu ma pot aptine sa stau in casa.

O zi minunata d iara…pana cand va aparea zapada,ar fi una ca asta.Sa ies cu prietenii mei si sa alergam prin ploaie sis a calcam in balti,sa ne stropim si pe urma sa mergem la caldura sobei din casa bunicilor si sa mancam turta dulce.Doamne asta ar fi un vis cu adevarat frumos.

De ce plange cerul?Plange oare pentru noi,plange din cauza noastra?

Da,si eu am o contribuie la supararea lui.Relele pe care adesea le facem ii aduc cerului suferinta.Suferinta lui ma face pe mine mai viu decat sunt.Ma face sa respire aerul proaspat si sa ma gandesc departe.Departe la tine…acolo unde stiu ca ma astepti…tu,la fel ca ploaia.

2 comentarii: