marți, 29 decembrie 2009

Seara de decembrie









Ies din casa si alerg pe strada care nici acum nu are mai multi oameni care sa o strabata.Ploaia vrea sa inceapa,dar parca cerul se gandeste la mine ca vreau sa visez iar cu ochii deschisi si sa simt cum vantul rece de decembrie imi arata ca nu e un simplu vis pe care l-am avut pana acum.

Sunt fericit si asta spune multe cred eu.Ma asez la o masa la o terasa goala unde barmanul obosit si sictirit nici nu mai iese afara sa vada daca vreun amarat de client vrea ceva.Asa ca ma ridic,ma duc la bar si cer o bere rece.Frigul de afara o mentinea.In cap imi canta o melodie”Piata Romana Nr.9”.Fredonez din ea si ma gandesc sa fac cinste cuiva,sa sun pe cineva dar nu,mai bine stau si sarbatoresc singur.Dar ce sarbatoresc?Am motiv sa sarbatoresc?Dar ce conteaza…pentru ca sunt fericit pot face orice.

Si ma gandesc acum ca mai bine imi luam chitara la mine si cantam melodia aia.Maine ma vad cu ea…din nou.Rabdare nu mai am.Sa o strang cat pot de tare in brate si sa ii spun ca o iubesc.

Mai am rabdare putin…si o sa fiu din nou fata in fata cu ea.

2 comentarii:

  1. ce frumos : cel mai important e sa realizezi cat de mult inseamna unele persoane pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu sa alerg pe strada :D interesant s articolul asta ;;) imi face placere sa citesc ce scrii tu :)

    RăspundețiȘtergere