luni, 21 decembrie 2009

Oare?





Oare daca as fi altfel,totul ar fi diferit?

Oare daca nu m-as mai purta atat de rece fata de unii si atat de cald fata de altii,totul ar fi schimbat?

Oare daca as pleca,va exista cineva in lumea asta caruia sa ii fie dor de mine si sa simta nevoia sa ma stranga in brate,asa cum de multe ori simt si eu nevoia?

Oare daca afara nu ar ninge si nu ar exista zapada,copii si noi toti ne-am mai bucura de anotimpul iara?

Oare daca ar fi ea aici langa mine acum cum m-as purta cu ea,rece,indiferent sau as vorbi cu ea o gramada?

Oare daca ei,cei la care tin cel mai mult ar fi langa mine ce le-as spune?

Oare ei stiu cat de mult inseamna pentru mine?

Oare stiu ca mereu cand ma trezesc un gand bun pleaca si catre ei?si ca de multe ori simt nevoia sa ii iau in brate si sa-mi descarc sufletul?

Oare cei cu care nu m-am mai vazut de mult,isi mai amintesc de mine,vor sa mai stie ceva de mine?

Oare daca nu ar exista indiferenta toata lumea ar fi monotona si oamenii s-ar plictisi fara scandaluri si certuri?

Oare crezi ca mai pot reinvia copilul de demult?care odata cu timpul a inceput sa se piarda in lumea asta plina de rele.

Oare…?

4 comentarii:

  1. Si eu ma intreb asta cateodata.Dar pana la urma am fost cum am fost,si suntem cum suntem.Punct.Oricum acum ar fi greu sa mai schimbam ceva sau sa facem ceva ce exista sa nu mai existe..

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare daca lumea se va sfarsi maine,imi va fi dor sa fiu din nou om? si lista ar putea continua; Oare daca nu ar exista indiferenta toata lumea ar fi monotona si oamenii s-ar plictisi fara scandaluri si certuri?
    eu cred ca m-as plictisi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. oare de ce existam pe acest Pamant?oare avem fiecare o menire?oare ce te-a indemnat sa scrii asta?...exista multe intrebari ,omenesti insa nu intotdeauna trebuie sa stim si raspunsul...

    RăspundețiȘtergere
  4. In seara asta , din intamplare am cautat o poza pe google.Si tocmai sursa pozei ma trimis pe acest blog.Sincer dupa ce am citit primele randuri , abia atunci mi-am putut manifesta bucuria daca pot spune asa fata de ceea ce am vazut.Esti minunat sa stii , ca toate ca am doar 16 ani , ceea ce este scris a atins adanc o latura din mine . Imi place cum scrii , cu le spui , ai un har minunat , cred ca Dumnezeu a inzestrat persoana potrivita cu acest har.Felicitari pentru ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere