sâmbătă, 26 decembrie 2009

Sunt fericit!







Magia tot nu am simtit-o ca in anii trecuti,dar un strop de bucurie in plus tot am simtit.Inima parca bate mai tare si simt cum ceva s-a schimbat in viata mea.Mosul cred ca in tolba lui a adus pe langa darurile pamantesti,de care te bucurie pentru o perioada si fericirea sufleteasca de care aveam atata nevoie.Vad lumea altfel,o vad bine si viu-colorata.

Si sper asa sa ramana.Totul sa se clarifice si cu prietenii mei si cu prietena mea.Decizia am luat-o si acum merg pe drumul pe care l-am ales,caci nu mai am acum cum sa dau inapoi,nu e demn si nu m-ar caracteriza.

Sarbatorile mi-au schimbat mentalitatea si asa va ramane si de acum inainte.

Doresc tuturor sa fie la fel de bucuros si plini de viata asa cum sunt eu acum.

SARBATORI FERICITE TUTUROR!

2 comentarii:

  1. ce frumos:) da poate ca acel Craciun din copilarie nu se va mai intoarce niciodata insa trebuie sa vedem partea frumoasa a lucrurilor ...Craciunul aduce bucurie si cel mai important este ca ne ajuta sa fim alaturi de cei dragi noua.
    Craciun fericit si tie :)
    si sper sa ramai mereu asa de optimist;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca esti bucuros :x magia nu va mai fi niciodata aceeasi pt ca am mai crescut :| :(

    RăspundețiȘtergere