duminică, 13 decembrie 2009

Daca ai ghici?


Daca ai ghici?Cat de mult pot sa tin la tine,cate as face doar sa te am mai aproape.Stiu imi trebuie rabdare si cel mai mult conteaza sa cred in tine,sa cred cu adevarat ca tu esti cea care imi poate aduce fericirea pe care am pierdut-o,singura care ma poate scoate din ceata amintirilor provocate de trecerea timpului.Timpul cu pasii grei si murdari de ganduri negre au lasat amprente asupra mea.

Tu esti cea care imi poate intinde mana si ma ajuta sa ma ridic din mocirla trecutului.Ma poti face sa nu ma mai gandesc atat de mult la trecut,sa traiesc prezentul si sa imi fac planuri de viitor.

Ai aparut atunci cand poate aveam cea mai mare nevoie,atunci cand ma simteam mai singur ca intotdeauna,chiar daca ii aveam langa mine pe cei mai buni prieteni.Ai vorbit cu mine,am ras,am discutat despre orice,am ajuns sa te cunosc si vreau sa fiu alaturi de tine de acum inainte.Am intrat in viata ta mult prea repede,mult prea furtunos si ti-am deranjat echilibrul de pana acum.Dar o sa incerc sa am si de acum inainte rabdare cu tine..pentru ca meriti.Tu esti cea care mi-ai redat intr-un fel dorinta de a merge mai departe.

Poate ti-ai dat seama cat tin la tine,si increderea mea in tine este foarte mare.

Cand o sa citesti asta,poate o sa ti se para absurda,dar asta e adevarul.




Asta e pentru tine I.

5 comentarii:

  1. Mai mult ca sigur protagonista povestii tale are nevoie de timp pentru a-si da seama de adevaratele ei sentimente.Ea nu stie ce simte, e pierduta, nu vrea decat un loc unde s-ar putea ascunde. Nu stie daca vrea sa fuga sau sa ramana aici, cu tine. Stii foarte bine ca data trecuta a fugit...Oare de data asta o sa ramana?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca nu merita,sau poate da.Timpul le va rezolva pe toate.Trebuie doar sa ai incredere ca totul va fi ok pana la urma.Eu sunt aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. romantic...ce frumos...daca as fi in locul ei...cred ca as fi cea mai fericita persoana din lume...si da...timpul le va rezolva pe toate:Dtrebuie doar sa ai rabdare:*

    RăspundețiȘtergere
  4. totul e bine cand se termina cu bine..si stiu ca totul va fi bine:) pentru ca atata timp cat visezi ,iubesti si devii mai puternic...

    RăspundețiȘtergere
  5. o latura a ta...de care nu stiam..
    scrii f.frumos>:D<

    RăspundețiȘtergere