miercuri, 23 decembrie 2009

Singur dar aproape sigur






Iar sunt singur.Poate asta vreau acum.Da,asta vreau sa fiu doar eu cu mine si nimeni san u poata sa intervina in deciziile pe care le iau eu cu mine.Strada principala e goala.Pustie,ciudat pentru o zi de 23 decembrie dar chiar nu conteaza,linistea asta imi inlesneste modalitatile prin care sa ies din situatia asta.Ma gandesc acum la multe,poate la prea multe si nu mai am timp sa ma bucur de zapada ramasa si de venirea Sarbatorilor.Craciunul?Dar parca nu mai e la fel,totul e plictisitor si chiar daca e zapada(de mult nu a mai fost)nu imi trezeste acum nicio amitire legata de Mos Craciun.In mare parte stiu darurile care se vor afla sub pom si nostalgia aia de iara nu mai exista in viata mea.

Mi-am cerut un timp de ragaz pan ape 27.Ea a a decis sa ramana si sa fie alaturi de mine,dar eu ce am de gand sa fac?Oare imi e prea teama sa ma implic sau acomodarea imi da ceva batai de cap?Nu stiu si nici nu vreau sa ma gandesc acum,pan ape 27 am timp sin u vreau iar sa intru in starea aia confuza de aseara cand nu stiam nici cat era ceasul si singurul lucru pe care-l vroiam era sa fiu singur sa ma pot aduna.

Acum sunt mai bine,cel putin asta sper.Ceva s-a schimbat,s-a produs o schimbare destul de mare pe care nu vad cu as putea sa o acopar.Confuz acum nu mai sunt,dar tot sunt nesigur.Merg incet,vantul nu bate,iar aerul da semne ca ar vrea sa se mai incalzeasca.Ma opresc la magazinul de pe colt si imi cumpar o sticla de tarie si o punga de pufuleti.Imi fac singur cinste!(am innebunit si sunt constient de asta).Deschid punga si o mananc cu pofta,de fapt imi era si foarte foame.Deschid si sticla,din ea mirosul tare de alcool parca ma face sa visez.Iau o gura si simt cum lichidul ala maroniu se scurge in stomac.Era foarte tare,ma ustura gatul cumplit,dar tot mai vroiam sa beau.Nu vedeam alta iesire din situatia asta decat in gura accea de bautura.Totul incepea sa se duca la naiba,dar imi revin repede cred eu.Plus ca mai am de revazut din prieteni si poate asta imi va schimba starea.

In legatura cu tine,mai lasa-mi timp pana pe 27.Atunci iti voi spune sigur ce am in plan.Oricare ar fi decizia mea:buna sau rea,promit ca nu o voi ascunde.Pana atunci mai e.E bine acum sa ma inchid fata de tine.Si-ti spun de acum SARBATORI FERICITE!

2 comentarii:

  1. nu stiu cat de mult poate ajuta alcolul in situatia asta.stiu ca t face sa te simti mai bine,pentru cateva momente..daca ajuti sa te imbeti totul pare..mizerabil.
    in legatura cu decizia..si cu..stim noi cine..daca nu reusesti pana p 27,cred ca o sa renunte ptk inca o dezamagire ar pune-o la pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar daca uneori ai nevoie sa fii singur..nu e bine asa.ai incredere in ea,in voi >:d<

    RăspundețiȘtergere